Hej
Er der nogen, der har limet et nyt tæppe på det gamle?
Dette gælder filt-tæppe, og i stedet for at fjerne det gamle tæppe, som åbenbart kan være problematisk.
Hvad skal jeg i så fald bruge for lim?
Taknemmelig for tips og råd.
Mvh Lasse.
Er der nogen, der har limet et nyt tæppe på det gamle?
Dette gælder filt-tæppe, og i stedet for at fjerne det gamle tæppe, som åbenbart kan være problematisk.
Hvad skal jeg i så fald bruge for lim?
Taknemmelig for tips og råd.
Mvh Lasse.
Hvad er problemet med at fjerne den gamle?
Lykkes du med at gemme de gamle stykker, har du gode skabeloner til at udmåle de nye, som du så limer på.
Lykkes du med at gemme de gamle stykker, har du gode skabeloner til at udmåle de nye, som du så limer på.
Sådan ser en trappe-renovering ud.
Øvrigt er mere eller mindre fusk
https://www.lundbergs.com/sv-se/guider/renovera-trappan
Øvrigt er mere eller mindre fusk
https://www.lundbergs.com/sv-se/guider/renovera-trappan
Er det det gamle eller nye tæppe, som er filt?I Icalasse sagde:
Nej selvfølgelig ikke sælger men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde og den tidligere glatte fyrretrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glat.S Stuff sagde:
Det var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinene er holdbar.
Let at holde ren og holdbar. Jeg olierer trinene igen med nogle års mellemrum.
Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.
Moderator
· Stockholm
· 57 794 indlæg
Jeg fjernede et par kedelige indlæg.
/moderator
/moderator
Moderator
· Stockholm
· 57 794 indlæg
Og hvad er det for et underlag, du vil lime på?
optimum sagde:
Nej givetvis inte sælger, men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde, og den tidligere glatte fyrretræstrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glatte. Var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinnene er holdbare. Let at holde ren og holdbar. Jeg olier trinene igen med nogle års mellemrum. Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe, der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.
Tilfreds skal du være. Meget flot resultat. Jeg skal selv lave en lignende trappe renovering inden længe. Så bare ikke grunden til at kalde andre måder at gøre det på for fusk. Det er vel op til den enkelte at vælge, hvordan man vil have sin trappe?optimum sagde:
Nej givetvis ikke sælger, men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde, og den tidligere glatte fyrretræstrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glatte. Var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinnene er holdbare. Let at holde ren og holdbar. Jeg olier trinene igen med nogle års mellemrum. Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe, der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.

