Jeg planlægger at gøre noget ved min trappe.
Den appellerer ikke til mig æstetisk. Jeg har læst i flere tråde her, at en laksliber, specifikt Metabo LF, skal være redningen i nøden, og også gøre hele processen mere overkommelig.
Mit mål er at slibe trappen ned, så man kan se åretegningen, og derefter bejdse eller lakere.
Jer der har erfaring med at renovere trapper, med trappenæse/overhæng, er jeg for naiv her?
Den appellerer ikke til mig æstetisk. Jeg har læst i flere tråde her, at en laksliber, specifikt Metabo LF, skal være redningen i nøden, og også gøre hele processen mere overkommelig.
Mit mål er at slibe trappen ned, så man kan se åretegningen, og derefter bejdse eller lakere.
Jer der har erfaring med at renovere trapper, med trappenæse/overhæng, er jeg for naiv her?
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 622 indlæg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5,622 indlæg
Ville ikke gøre det job, det tager meget tid og kræfter. Gå til en møbelsnedker, der fremstiller plader, som limes på trappetrinene med overhæng. Vi gjorde sådan med 2 cm tyk olieret Eg med fasede kanter.S Stockholm.Karlshamn sagde:Jeg planlægger at gøre noget ved min trappe.
Den tiltaler mig ikke æstetisk. Jeg har læst i flere tråde her, at en lakslip, specifikt Metabo LF, skal være redningen i nøden og også gøre hele processen mere overkommelig.
Jer, der har erfaring med at renovere trapper, med trappenæse/overhæng, er jeg for naiv her?
Læg bare tæppe på trappen, så bliver det flot.S Stockholm.Karlshamn sagde:Jeg planlægger at gøre noget ved min trappe.
Den tiltaler mig ikke æstetisk. Jeg har læst i flere tråde her, at en lakafslibning, specifikt Metabo LF, skal være frelseren i nøden og også gøre hele processen mere overkommelig.
Mit mål er at slibe trappen ned, så man kan se årringene, og derefter bejdse eller lakere.
Jeg kan lide det gamle hæderlige: https://mattjatten.com/produkter/trapp-klippan-beige/
Men dette er mere moderne: https://www.jula.se/catalog/hem-och...ttor/trappstegsmattor/trappstegsmatta-022958/
Klik her for at svare