Hej
Er der nogen, der har limet et nyt tæppe på det gamle?
Dette gælder filt-tæppe, og i stedet for at fjerne det gamle tæppe, som åbenbart kan være problematisk.
Hvad skal jeg i så fald bruge for lim?
Taknemmelig for tips og råd.
Mvh Lasse.
 
Hvad er problemet med at fjerne den gamle?
Lykkes du med at gemme de gamle stykker, har du gode skabeloner til at udmåle de nye, som du så limer på.
 
  • Synes
SvanteC
  • Laddar…
S
Rakte ikke den forrige tråd...?
 
Luc Reiner Verkstadsteknikern sagde:
Hvad er problemet med at fjerne den gamle?
Hvis du lykkes med at bevare de gamle stykker, har du gode skabeloner til at måle de nye ud, som du så limer på.
Det var ikke et svar på spørgsmålet.....
 
Svar Nej! Du kommer ikke få et eneste svar der siger at du skal beholde tæppet....
 
  • Synes
Luc Reiner
  • Laddar…
Det var jo stadig ikke det, der var spørgsmålet....så jeg frabeder mig svar, der ikke handler om spørgsmålet, jeg stillede.
 
optimum
optimum optimum sagde:
Så här ser en trapperenovering ud.
Øvrigt er mere eller mindre fusk

[link]
Er du sælger hos Lundbergs eller? Der findes masser af andre metoder, som ikke er fusk
 
I Icalasse sagde:
Hej
Er det nogen, der har limet et nyt tæppe på det gamle?
Dette handler om filtstapet, og i stedet for at fjerne det gamle tæppe, som tilsyneladende kan være problematisk.
Hvad skal jeg i så fald bruge for lim?
Taknemmelig for tips og råd.
Mvh Lasse.
Er det det gamle eller nye tæppe, som er filt?
 
optimum
S Stuff sagde:
Er du sælger hos Lundbergs eller? Der findes masser af andre metoder, som ikke er snyd
Nej selvfølgelig ikke sælger men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde og den tidligere glatte fyrretrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glat.
Det var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinene er holdbar.
Let at holde ren og holdbar. Jeg olierer trinene igen med nogle års mellemrum.
Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.
 
  • En renoveret trappe med egesteppe og indbygget belysning under hvert trin, hvilket giver bedre synlighed i mørket. Trappen har et moderne og sikkert design.
Jeg fjernede et par kedelige indlæg.

/moderator
 
useless useless sagde:
Er det det gamle eller nye tæppe, der er filt?
Nye tæppe
 
Og hvad er det for et underlag, du vil lime på?
 
optimum optimum sagde:
Nej givetvis inte sælger, men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde, og den tidligere glatte fyrretræstrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glatte. Var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinnene er holdbare. Let at holde ren og holdbar. Jeg olier trinene igen med nogle års mellemrum. Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe, der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.
optimum optimum sagde:
Nej givetvis ikke sælger, men bare meget tilfreds med den renovering jeg selv gjorde, og den tidligere glatte fyrretræstrappe blev flot og god og ikke glat. Nogle maler deres trappetrin og bliver igen glatte. Var nogle år siden og ser stadig ny ud. Eg i trinnene er holdbare. Let at holde ren og holdbar. Jeg olier trinene igen med nogle års mellemrum. Jeg har derefter sat belysning under hvert trin og får en trappe, der blev endnu bedre at gå i, når det er mørkt.
Tilfreds skal du være. Meget flot resultat. Jeg skal selv lave en lignende trappe renovering inden længe. Så bare ikke grunden til at kalde andre måder at gøre det på for fusk. Det er vel op til den enkelte at vælge, hvordan man vil have sin trappe?
 
Mit spørgsmål fra starten var, om nogen havde limet et nyt filttæppe på et gammelt, og i så fald hvilket lim anbefales?
Blev hængt ud for spørgsmålet... ikke så sjovt...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.