Jeg har handlet det meste af mit træ hos Lissma Såg. Kvaliteten på træet er præcis som servicen i top.

Transportomkostningerne er afhængige af afstanden hos Lissma, men også en forhandlingssag....
 
Jeps, jeg tog fra AKB.
Meget god kvalitet - jeg er meget tilfreds.
 
Jeg talte med AKB her til morgen, fordi jeg har brug for materialer i store mængder.

Dog er det sådan, at jeg nægter at fylde hele grunden med træ, bare for at få mængderabat ved et stort køb. Det fungerer ligesom ikke at opbevare 50 OSB og lige så mange gipsplader..... Hos Lissma Savværk har det fungeret udmærket at handle med rabat baseret på et anslået volumen, men hos AKB var det et klart nej. >:(

Mao kan AKB tage sig der bagi. Eller foran, hvis det passer bedre.
 
jureit sagde:
Har du fået samme pris på Lissma så?
Ja jeg var lige der og hentede det jeg skulle have, bedre pris end AKB.
 
jureit sagde:
Det vart ju toppen!
Ja et ;D på læberne hele dagen. Desuden har jeg fået stå udendørs og rive ned ETERNIT, mit favoritmateriale, i solskin om eftermiddagen. Kan det blive bedre? 8)
 
Nogle gange leger livet. Det er ikke hvem som helst der får forårsfornemmelser af eternit... ;)
 
Det som er lidt trist er, at vi nu kun har en halv gavl tilbage med eternit. Jo, lidt sidder selvfølgelig tilbage i taget i vaskerummet....

Måske skal jeg gemme et par krumninger med ventilationsrør af eternit på loftet, for at bevare den hyggelige følelse.
 
MathiasS sagde:
Måske skal jeg gemme et par bøjninger med ventilationsrør af eternit på loftet, for at bevare den hjemlige følelse.
Begynder du at blive nostalgisk? ;)
 
Immobil sagde:
Begynder du at blive nostalgisk? ;)
Ja nu er alt eternit væk fra facaden faktisk. Har kun lidt tilbage i vaskerummet.

Man burde måske arrangere et lille eternitmonument, som vil overleve os alle....:)
 
MathiasS sagde:
Ja nu er al eternit væk fra facaden faktisk. Har kun lidt tilbage i vaskerummet.

Man burde måske arrangere et lille eternitmonument, som vil overleve os alle sammen....:)
Hvis du laver et eternitmuseum, med lidt fiber der flyver rundt i rummet, behøver museet ikke have åbent særlig længe for at overleve os alle sammen ;)
 
Charlie, fik du godt træ...? :)
 
Nix sagde:
Hvis du laver et eternitmuseum, med lidt fibre der flyver rundt i rummet, behøver museet ikke være åbent særlig længe for at overleve os alle sammen ;)
Jeg bygger hele museet i eternit. Det vil overleve den næste verdenskrig.
 
Det man får leveret plejer at være meget friskt og nytrykt.
Læg en pres over så brædderne ikke tørrer i solen.

Dels kan det krumme, og dels kan bredden skifte - det bemærker du, når du lægger dem kortende mod kortende, når du samler dem.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.