4,196 læst ·
12 svar
4k læst
12 svar
Træ til terrasse (s: a STHLM), ref ønskes
Jeg talte med AKB her til morgen, fordi jeg har brug for materialer i store mængder.
Dog er det sådan, at jeg nægter at fylde hele grunden med træ, bare for at få mængderabat ved et stort køb. Det fungerer ligesom ikke at opbevare 50 OSB og lige så mange gipsplader..... Hos Lissma Savværk har det fungeret udmærket at handle med rabat baseret på et anslået volumen, men hos AKB var det et klart nej. >
Mao kan AKB tage sig der bagi. Eller foran, hvis det passer bedre.
Dog er det sådan, at jeg nægter at fylde hele grunden med træ, bare for at få mængderabat ved et stort køb. Det fungerer ligesom ikke at opbevare 50 OSB og lige så mange gipsplader..... Hos Lissma Savværk har det fungeret udmærket at handle med rabat baseret på et anslået volumen, men hos AKB var det et klart nej. >
Mao kan AKB tage sig der bagi. Eller foran, hvis det passer bedre.
Det som er lidt trist er, at vi nu kun har en halv gavl tilbage med eternit. Jo, lidt sidder selvfølgelig tilbage i taget i vaskerummet....
Måske skal jeg gemme et par krumninger med ventilationsrør af eternit på loftet, for at bevare den hyggelige følelse.
Måske skal jeg gemme et par krumninger med ventilationsrør af eternit på loftet, for at bevare den hyggelige følelse.
Hvis du laver et eternitmuseum, med lidt fiber der flyver rundt i rummet, behøver museet ikke have åbent særlig længe for at overleve os alle sammenMathiasS sagde:
Det man får leveret plejer at være meget friskt og nytrykt.
Læg en pres over så brædderne ikke tørrer i solen.
Dels kan det krumme, og dels kan bredden skifte - det bemærker du, når du lægger dem kortende mod kortende, når du samler dem.
Læg en pres over så brædderne ikke tørrer i solen.
Dels kan det krumme, og dels kan bredden skifte - det bemærker du, når du lægger dem kortende mod kortende, når du samler dem.
Klik her for at svare