Skal forsøge mig med at glatpudse den nu grovpudsede væg i badeværelset. Denne væg var før dækket af träulit, så den er alt for ujævn til fliser eller anden beklædning. Badeværelset ligger i kælderen, så gips eller lignende på konstruktioner er ikke at tænke på, da jeg vil have kontrol over væggen. Er der nogen her, der har gjort noget lignende og har nogle mere håndgribelige tips om fejl, man let begår mm??