Skal forsøge mig med at glatpudse den nu grovpudsede væg i badeværelset. Denne væg var før dækket af träulit, så den er alt for ujævn til fliser eller anden beklædning. Badeværelset ligger i kælderen, så gips eller lignende på konstruktioner er ikke at tænke på, da jeg vil have kontrol over væggen. Er der nogen her, der har gjort noget lignende og har nogle mere håndgribelige tips om fejl, man let begår mm??
 
Hvilken form for puds de anvendte, da de byggede huset, har jeg ingen anelse om. Og at flere har pudset mm har jeg læst her, men har ikke fundet nogen, der måske begik en dum fejl eller måske fandt på noget som tips, som ikke står i pudsproducenternes anvisninger.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.