Hej på jer,
Dette er mit første indlæg på dette forum.
Jeg leder med lys og lygte efter en færdigmalet (hvid) plade 225 mm bred og mindst 2500 mm lang, som skal fungere som inddækning ved en væg ende.
Undrer om nogen har nogen ide om, hvor man kan få fat i sådan en, eller om nogen har et godt tip/ide til, hvordan jeg skal løse mit problem med inddækningen, jeg arbejder på. Jeg skal have 45 reglarne, da der skal trækkes el i den kanal, som bliver.
Vedlægger et billede af, hvordan jeg har tænkt mig. Tegning af byggekonstruktion med en 16x225 mm MDF-plade og 45x45 mm regel som vægindklædning.

Går de ikke at save til en MDF? Så male den hvid.

Hvorfor en færdigmalet? Køb en mdf-plade og skær til de rigtige dimensioner, mal og sæt op! Jeg ville nok have valgt en limtræplade da hjørnerne bliver så pass eksponerede.

Det er egentlig ikke noget problem at købe en mdf-plade og skære den selv. Men det bliver en hel del løben op og ned, når man bor på 4. sal uden elevator. Desuden er jeg allergisk over for penselstrøg eller rullespor, som det nemt bliver. Jeg overvejede også, om man skulle bruge klackfoder, men dem der findes er kun 56 mm brede, og jeg har brug for mindst 61 mm.

S
Standardskiver er 2440 lange, men der findes også 3 meter. Kontakt et snedkeri, så saver de til for dig og sprøjtemaler.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.