Jo, lidt bøvlet måske bliver det, men tanken med dem er jo at få fjernet skidtet fra trapperne og gulvet nedenunder. Så hjælper det jo ikke, hvis det løber derned, når man har skrabet det af. Har man hullet ned mod trappen, kan man nok lade være med at bruge risten helt tror jeg.

Så der, her kommer billedbevis... Vær nu søde med kritikend^_^b...!

• Udendørs trappe under opbygning med træstøtter og metalrækværk, vist i sollys.
  • Gruppe af bygningsarbejdere ved et betonprojekt udendørs med en cementblander i baggrunden. En arbejder ser smilende på kameraet.
  • Tre personer hælder beton til en trappekonstruktion ved hjælp af en betonblander. Træramme og rækværk ses i forgrunden.
  • En trappeopbygning med frisk beton og en dreng, der leger øverst. Træplader og spande er omkring konstruktionen.
  • Udendørs betontrappe med sorte smedejernsgelændere; træstøtte på højre side under trinene.
  • Person sidder på nysammenbyggede trappetrin foran et hus, klar til at modtage feedback med positive tanker.
  • En grå facade af et to-etagers hus med trappe, have og bil i baggrunden.
  • Synes
pappel og 7 andre
  • Laddar…
Må blive nødt til at bump denne tråd lidt. Det slog mig nu, at jeg ikke fik et eneste ords respons fra nogen, efter at trappen blev færdig!?!? Tråden bare DØDE! Var det så slemt synes I ;) :)
Alt det slid, jeg lagde ned, burde vel være værd noget opmuntring, hva...? :) Haha!

Klart som pølsevand at det blev godt! Ser rigtig veludført ud og det er vel derfor ingen orker at kommentere. Der er jo intet at klage over.

Men... betonen ser lidt rød og sortplettet ud nogle steder (se billede DSC_0477.jpg).

:-)

Så der ja, i hvert fald EN der værdsætter lidt billedopdateringer...! ;) ;)

Det røde, du ser, er farveslip fra formplyfan. Det sortflammende ved katten, tror jeg, også er fra plyfan. To plyfaplader havde ligget ude under sommeren og var lidt matte i overfladen.

Nå ja, hele trappen skal slibes og belægges med epoxy til sommer, så farven vil forsvinde. Skal nok lægge nogle før-og-efter-billeder ind, når de sidste rækværksdele er kommet op, og alt er klart.

Fine trapper og en masse herlig inspiration. :) Sjovt at se, hvordan andre har lavet deres trapper!

Nu vil jeg også bygge trappe, skal bare finde et sted at have den....
Meget flot

Nu er trappen belagt med epoxy alternativt malet (på siderne), rækværkene er inputsade i søjlerne samt alt er igen nymalet. Vi er meget tilfredse med resultatet - det ser rent og pænt ud! :) Der mangler bare at samle et nyt altanrækværk. :S
Lægger et par billeder op...:

• Grå trappe med epoxybelægning, nymalet og med sorte rækværk. Planter og lanterner ved siden af trappen.
  • Grå trappe med nymalet epoxybelægning og sorte gelændere, hvide søjler på veranda, blomsterkrukke på siden og en rød kost ved siden af indgangen.
  • Synes
Christer Lövback og 14 andre
  • Laddar…
Flot arbejde Knicklas, har læst tråden først nu fra starten. Måske skulle man få en ny betontrappe...

Tak du isendahl!
Selvfølgelig skal du støbe dig en trappe! :) Virkelig sjovt faktisk!

Tak alle for gode tekster og billeder! Har stor nytte af dette nu, når vi skal tage fat i vores søndervitrede betontrappe fra 1947! :-)

Godt gået, virkelig flot.

hvilket løft det blev, da den var malet! vildt flot!

Tak skal I have! :-)

Held og lykke Trollåsen! Faktisk rigtig sjovt at støbe! Den sidste del er jo den sjoveste - at forme af! :-)

knicklas sagde:
Tak skal I have! :-)

Held og lykke Trollåsen! Faktisk rigtig sjovt at støbe! Sidste moment er jo det sjoveste - at forme af! :-)
Vækker til live en værdifuld tråd....

Hvordan går det med trappen 2 år efter renoveringen? Blev trappen en smule glat med epoxy eller havde du blandet med noget?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.