141,879 læst ·
80 svar
142k læst
80 svar
Tips til at støbe en betontrappe ønskes! Se billeder.
Jo, lidt bøvlet måske bliver det, men tanken med dem er jo at få fjernet skidtet fra trapperne og gulvet nedenunder. Så hjælper det jo ikke, hvis det løber derned, når man har skrabet det af. Har man hullet ned mod trappen, kan man nok lade være med at bruge risten helt tror jeg.
Må blive nødt til at bump denne tråd lidt. Det slog mig nu, at jeg ikke fik et eneste ords respons fra nogen, efter at trappen blev færdig!?!? Tråden bare DØDE! Var det så slemt synes I

Alt det slid, jeg lagde ned, burde vel være værd noget opmuntring, hva...?
Haha!
Alt det slid, jeg lagde ned, burde vel være værd noget opmuntring, hva...?
Klart som pølsevand at det blev godt! Ser rigtig veludført ud og det er vel derfor ingen orker at kommentere. Der er jo intet at klage over.
Men... betonen ser lidt rød og sortplettet ud nogle steder (se billede DSC_0477.jpg).

Men... betonen ser lidt rød og sortplettet ud nogle steder (se billede DSC_0477.jpg).
Så der ja, i hvert fald EN der værdsætter lidt billedopdateringer...!

Det røde, du ser, er farveslip fra formplyfan. Det sortflammende ved katten, tror jeg, også er fra plyfan. To plyfaplader havde ligget ude under sommeren og var lidt matte i overfladen.
Nå ja, hele trappen skal slibes og belægges med epoxy til sommer, så farven vil forsvinde. Skal nok lægge nogle før-og-efter-billeder ind, når de sidste rækværksdele er kommet op, og alt er klart.
Det røde, du ser, er farveslip fra formplyfan. Det sortflammende ved katten, tror jeg, også er fra plyfan. To plyfaplader havde ligget ude under sommeren og var lidt matte i overfladen.
Nå ja, hele trappen skal slibes og belægges med epoxy til sommer, så farven vil forsvinde. Skal nok lægge nogle før-og-efter-billeder ind, når de sidste rækværksdele er kommet op, og alt er klart.
Selvbygger
· Stockholm
· 2 702 indlæg
hvilket løft det blev, da den var malet! vildt flot!