Kan kun være enig i koret, køb IKKE byggmax blå skittejp totalt værdiløs. Slipper efter et stykke tid:thumbdown:

T-flex dyr men fungerer

Har plastet et helt hus med 1,5 etager, ventilationsrørene forårsager store problemer når de skal gennem diffspærren:(

OBS brug ikke sølvtape/vævtape, klæberen tørrer efter nogle år, har set det selv i andre huse
 
Senest redigeret:
Snailman
RickeP sagde:
Japp det gjorde jeg, og skal gøre det igen i dag. Tog en uge ca, Schenker kludrede første gang pakken væk. Men de sendte hurtigt en ny efter at have talt med Schenker, så kundeservicen synes at fungere godt.
Har ikke fået mig til at bestille endnu, har vel brugt en rulle t-flex indtil nu, men det må ske nu, jeg undrer mig over, hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer, som jeg ikke helt har fået styr på :o (på trods af en tyskkursus i fortiden)
 
OK, Byggmax tape er altså udelukket helt. Har nu lavet en bestilling på en række ruller efter RickeP:s tips. Lokale XL-byg ville have nærmest 300 kr per rulle T-flex og det anser jeg for at være rent ocker.
 
Västerhaninge 17 sagde:
Kan enbart holde med i koret, køb IKKE byggmax blå skittejp, totalt værdiløs. Slipper efter et stykke tid:thumbdown:

T-flex dyr men fungerer

Har plastikdækket et helt hus med 1,5 etager, ventilationsrørene forårsager store problemer, når de skal gennem diffspærren:(

OBS brug ikke sølvtejp/klæbebånd, limen tørrer efter et år, har set det selv i andre huse
Jeg bruger en rørkrave til mine rør. Synes det forenkler meget.
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
 
Snailman
nå ja har bestilt nu, så får se hvordan det går...

edit troede først man var nødt til at registrere sig hos moneybookers men det behøvede man ikke (verified by visa gik derimod gennem dem, men uden registrering)
 
Snailman sagde:
Har endnu ikke fået bestilt, har vel brugt nogle ruller t-flex indtil nu, men det bliver nok snart, jeg undrer mig over, hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer, som jeg ikke rigtig har haft held med at finde ud af :o (på trods af en tyskkursus i fortiden)
Jo man må bruge google translate engang imellem :D
Jeg betalte med PayPal, men det fungerer sikkert lige så godt med kort eller bankoverførsel.
Man får lidt rabat med bankoverførsel
 
Snailman
Kan man se, hvad der sker med ordren? de har modtaget ordren og fået betalingen det er stadig det eneste, jeg kan læse hos dem siden dag et, når jeg logger ind hos befestigungsfuchs.de
 
Snailman sagde:
Kan man se hvad der sker med ordren? de har modtaget ordren og fået betalingen, det er stadig det eneste jeg kan læse hos dem siden dag ét, når jeg logger ind hos befestigungsfuchs.de
På min ordre står der
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung

Jeg betalte med PayPal

Man skal klikke på forstørrelsesglasset ved ordren for at se dette
 
Nu har jeg købt to ruller T-FLEX à 249 kr plus to monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jeg håber, at jeg kan returnere halvdelen. Er dette nu de optimale produkter?
 
Amatörbyggaren sagde:
Nu har jag köpt två rullar T-FLEX à 249 kr plus två monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jag hoppas att jag kan returnera hälften. Är nu detta de optimala produkterna?

T-Flex och Taco-Flex är tillverkade av samma företag, D-Tack
Jag skulle med 99% säga att det är exakt samma tejp, inte ens namnen är ju direkt olika ;)

Så det är bara att beställa och tejpa på
 
Snailman
På min står det
Offen
Zahlung ist eingegangen

Tänkte nævne, at Tesa ser ud til at have en tape, der også kan klæbe til andre materialer tesa Seal Flex 60073
 
  • Synes
helrob
  • Laddar…
I dag fik jeg mine ruller, hurtige leverancer!
 
Snailman
RickeP sagde:
I dag fik jeg mine ruller, hurtige leverancer!
Hvordan blev du underrettet om leverancen?
 
Snailman sagde:
Hvordan blev du underrettet om leveringen?
Et brev med avi fra schenker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.