81,018 læst ·
121 svar
81k læst
121 svar
Tape til tætning af dampspærre!
Medlem
· turkiet
· 553 indlæg
Kan kun være enig i koret, køb IKKE byggmax blå skittejp totalt værdiløs. Slipper efter et stykke tid
T-flex dyr men fungerer
Har plastet et helt hus med 1,5 etager, ventilationsrørene forårsager store problemer når de skal gennem diffspærren
OBS brug ikke sølvtape/vævtape, klæberen tørrer efter nogle år, har set det selv i andre huse
T-flex dyr men fungerer
Har plastet et helt hus med 1,5 etager, ventilationsrørene forårsager store problemer når de skal gennem diffspærren
OBS brug ikke sølvtape/vævtape, klæberen tørrer efter nogle år, har set det selv i andre huse
Senest redigeret:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 indlæg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5,586 indlæg
Har ikke fået mig til at bestille endnu, har vel brugt en rulle t-flex indtil nu, men det må ske nu, jeg undrer mig over, hvordan du betalte dem, de har jo en masse alternativer, som jeg ikke helt har fået styr påRickeP sagde:
Jeg bruger en rørkrave til mine rør. Synes det forenkler meget.Västerhaninge 17 sagde:Kan enbart holde med i koret, køb IKKE byggmax blå skittejp, totalt værdiløs. Slipper efter et stykke tid
T-flex dyr men fungerer
Har plastikdækket et helt hus med 1,5 etager, ventilationsrørene forårsager store problemer, når de skal gennem diffspærren
OBS brug ikke sølvtejp/klæbebånd, limen tørrer efter et år, har set det selv i andre huse
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 indlæg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5,586 indlæg
nå ja har bestilt nu, så får se hvordan det går...
edit troede først man var nødt til at registrere sig hos moneybookers men det behøvede man ikke (verified by visa gik derimod gennem dem, men uden registrering)
edit troede først man var nødt til at registrere sig hos moneybookers men det behøvede man ikke (verified by visa gik derimod gennem dem, men uden registrering)
Jo man må bruge google translate engang imellemSnailman sagde:
Jeg betalte med PayPal, men det fungerer sikkert lige så godt med kort eller bankoverførsel.
Man får lidt rabat med bankoverførsel
På min ordre står derSnailman sagde:
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung
Jeg betalte med PayPal
Man skal klikke på forstørrelsesglasset ved ordren for at se dette
Nu har jeg købt to ruller T-FLEX à 249 kr plus to monteringslim TACK HTX à 159 kr hos Beijer. Totalt 816 kr, dyrt ja, men jeg håber, at jeg kan returnere halvdelen. Er dette nu de optimale produkter?
Amatörbyggaren sagde:
T-Flex och Taco-Flex är tillverkade av samma företag, D-Tack
Jag skulle med 99% säga att det är exakt samma tejp, inte ens namnen är ju direkt olika
Så det är bara att beställa och tejpa på