Jeg skal tætne mellem første sal og loft. Jeg vil blandt andet sætte nogle reglar og gips op, og så vil jeg tætne sprækker med noget.
Ville I have brugt byggelim, latex eller ligefrem brandtætning?
Latex er jo mere flydende, men synes den løsner let også. Gætter på at byggelim (pl400?) er det mest almindelige valg, hvis professionelle byggearbejdere arbejder?