Når jeg monterede dørtærsklerne herhjemme borede jeg først hul til skruen gennem parketten ned til spånpladen, derefter en 18mm (går mindst lige så godt med en anden størrelse) gennem kun parketten.
Så bliver der bevægelsesfuge omkring skruen.
Det har fungeret godt i mindst 6 år nu.
Så bliver der bevægelsesfuge omkring skruen.
Det har fungeret godt i mindst 6 år nu.
Klik her for at svare


