Så bringer jeg liv i denne interessante tråd nu da!
Tænkte lige høre, hvor svært det er for en lægmand at få lavet en væg med en sej beton-look? Er det lettere at bruge spartel og blande mørk og lys spartel for at få en flammet overflade, eller bør man satse på at teste 'Beton Cire' eller Tadelakt? Hvad tror I er lettest?
Det ville være interessant at få liv i denne tråd igen!
Dette er det nærmeste jeg er kommet betonoverflade. Materialet er Clay stone og billederne taget på Deco material i Uppsala. Har selv ikke prøvet det endnu men jeg skal. Jeg lover...
Tror ikke, at det er alt for svært men man bør nok prøve på en mindre overflade først.
Interessant! Du må gerne dele dine erfaringer senere og lægge nogle billeder op. Billeder er altid sjove!
Jeg fandt også en kalkbaseret maling fra Pure & Original. De har en maling, som man kan spartle efter, man har smurt det på væggen. Jeg har ikke helt besluttet mig for, hvilken vej jeg skal gå endnu!
Læs et sted om nogen, der simpelthen bare bredspartlede en væg, sleb og lakerede/oljede med fint resultat. Så meget betonagtigt ud. En fordel er jo at vælge en grå spartelmasse
Ellers kan man jo altid bruge gipsmørtel. Har en sæk weber (tror jeg), hvor den er grå i stedet for hvid. Bliver en rigtig flot overflade og er meget let at påføre.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.