8,453 læst ·
72 svar
8k læst
72 svar
Støbe plade
Nej det er ikke okay.C CharlesZidler sagde:
Panelet skal fjernes, og derefter skal der noget andet på, der udgør støbeform, så kan man hælde beton på.
Intet træ skal have kontakt med betonen. Hvordan man gør mellem bygningsdelene burde man selvfølgelig overveje. Jeg ville sandsynligvis lægge en tynd flamingo mellem det eksisterende hus og støbningen, og når det er klart, kan man fuge her.
Den blå panel tager man jo rimeligvis væk inden man bygger videre.
Den blå panel tager man jo rimeligvis væk inden man bygger videre.
Se der ja…C CharlesZidler sagde:
Ja, syllen har brug for noget imellem sig og betonen, fx Syllpapp.
Armeringen må ikke have kontakt med celleplasten; minimum dæklag rundt om armeringen plejer at være 30mm, dette er meget vigtigt, så armeringen ikke ruster i den beregnede levetid!
Så det kan/må ikke se ud sådan her?Rejäl sagde:




