Den nye plade vil være højere end den eksisterende, derfor har de måske ladet det være. Indenfor væggen er der et förråd, og den nye del vil også være förråd, begge opvarmede. Men det føles lidt sketchy, det er en 40 år gammel træfacade med lidt halvmulde ender.
Ja, men så er det okay alligevel, man er jo ikke så kyndig. Syntes bare at det virkede lidt underligt. Men tænker at de må fjerne knutbrädorna? Ellers vil de jo i princippet aldrig kunne udskiftes.

