P
Hej,

Sidder gammel gles i dag (se billede).
Har brug for tykkere gles, 28mm, for at få plads med spottar.
Tænkte tage ned eksisterende gles og sætte op ny.

men hvordan fastgør jeg gles på bedste måde? Det er puds og oven på pudsen er der halm. Kan jeg lime fast gles med pl400 og støtter?

• Gammelt loft med gles, gips og halm synlige, træstrukturer skal rettes. Overvejelser om, hvordan man bedst monterer ny gles til spottar.
Hvis den nuværende glesen sidder godt, ville jeg bare placere den nye ovenpå den gamle.

P
Fel av Åke Fel av Åke sagde:
Om den nuvarande glesen sitter bra så skulle jag bara slå på den nya på den gamla.
den är 22mm och rätt ojämn. Kan jag limma en massa masonitbitar på detta då? Jag måste få det till 28mm

Hvad har du for loftshøjde? Er du afhængig af, at den ikke bliver for lav? Hvis ikke, så ville jeg sætte den nye spredte panel på den gamle og mellem den nye og den gamle lægge masonitstykker for at få det i vater.

P
Det er i en ældre del af kælderen. Det vil blive meget lavt til loftet i så fald. Men idéen lyder jo smart. Findes der noget lavere end 22mm man kan vælge så

Jeg ville skære strimler af krydsfiner i stedet. Men måske har nogen andre en idé og kan svare på dit oprindelige spørgsmål.

• Synes
1
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.