7,180 læst ·
3 svar
7k læst
3 svar
Smallest mulige væg i kombination med garderobe
Skal bygge et garderobeskab mellem to rum. Da jeg ikke vil tage mere plads end nødvendigt med væggen, vil jeg gerne have tips til, hvordan væggen kan bygges.
Som I kan se på billedet nedenfor, skal jeg placere Ikea garderober mod det store soveværelse. Mod den anden side skal jeg have en væg. Er det muligt at konstruere væggen med en liggende regel i bunden (save lidt af kanten på garderoben) og lægge en regel over garderoben? Så er væggen kun fastgjort i top og bund. Måske kan jeg også fastgøre med skruer til kanterne af garderobeskabene?
Taknemmelig for hjælp
Som I kan se på billedet nedenfor, skal jeg placere Ikea garderober mod det store soveværelse. Mod den anden side skal jeg have en væg. Er det muligt at konstruere væggen med en liggende regel i bunden (save lidt af kanten på garderoben) og lægge en regel over garderoben? Så er væggen kun fastgjort i top og bund. Måske kan jeg også fastgøre med skruer til kanterne af garderobeskabene?
Taknemmelig for hjælp
Byg væggen med 45*45 reglar, isoler, gips og færdig. Alternativet er jo også at sætte OSB-plader op, så du kan fastgøre garderober m.m. hvor du vil.L Lewdis sagde:Skal bygge et skab mellem to rum. Da jeg ikke vil tage mere plads end nødvendigt med væggen, vil jeg gerne have tips til, hvordan væggen kan bygges.
Som I kan se på billedet nedenfor, skal jeg bruge Ikea garderober mod det store soveværelse. Mod den anden side skal jeg bygge en væg. Er det muligt at lave væggen med en liggende regel i bunden (save lidt af kloden på garderoben) og lægge en regel oven over garderoben. Så fastgør ikke væggen mere end i toppen og bunden. Måske kan jeg også fastgøre med skruer i garderobens kanter?
Taknemmelig for hjælp
At du skal behøve at bygge ind garderoben virker vel meningsløst? Tjener måske 5-10 cm max
Bedste svar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 299 indlæg
Anbefaler dette indlæg m.fl. fra @Ramnemark når det kommer til at dele rum med garderober og se hvor lidt det kan bygge. Så om de vendes mod samme eller forskellige retninger er bare en smagssag.
P.s. Pas på med at begynde at læse den tråd. Meget vanedannende og lang som et forårsregn.
P.s. Pas på med at begynde at læse den tråd. Meget vanedannende og lang som et forårsregn.
ThanksNötegårdsgubben sagde:
Har följt den tråden från och till under lång tid. Detta hade jag dock missat.
Klik her for at svare