Studion sagde:
Tak for et konkret svar.
Altså én skrue fra hver side, eller hvad betyder krydsning? Skrues der i midten eller mod kanten af reglen?
1 skrue på hver side af den stående regel ind i syll og hammarband.
Forskyd lidt fra midten, så skruen ikke støder sammen.

• Synes
Enter Sandman
  • Laddar…
Studion sagde:
OM jag vill skråskruva 45x95-reglar, hur många skruer skal jeg så bruge per regel og hvor lange bør de være? Ponér at skråskruning er eneste mulige alternativ og mit liv hænger på at jeg får svaret. Ingen andre alternativer findes og alle søm er desuden slut. Tak på forhånd.
jeg siger, at det er nok, at reglerne bare holder sammen, når du rejser dem, så en 50mm lang terrasseskru i hver ende er nok.

og hvis også skruen løber tør, så kan det fungere med tape ;)

Senest redigeret:
S
xyle sagde:
Hvorfor skal du skrueskrå? det bliver jo så meget bedre at skrue gennem syllen/hanebåndet, hvis det alligevel ligger ned
lad nu manden skrue som han vil. han har sikkert tænkt på noget bestemt

• Synes
vincentt og 1 anden
  • Laddar…
SBH sagde:
[link]
fast med skruv da, ibland kan det behöves nogen til. bare så at reglen ej vrider sig
Præcis så jeg mente

• Synes
1
  • Laddar…
Studion sagde:
OM jag vill skråskruva 45x95-reglar, hur många skruer skal jeg da bruge per regel, og hvor lange skal de være? Antag at skrueskruvning er den eneste mulige mulighed, og mit liv afhænger af, at jeg får svaret. Ingen andre muligheder findes, og alle søm er desuden slut. Tak på forhånd.
God start på byggahus ikke engang oppe i 100 indlæg og alligevel allerede uenig med en forumgud det er hurtigt klaret! Eller uenig er det forkerte ord du har snarere snæret af ham! Okay hvis det er som i visse tråde folk der fortsætter med at plage om visse ting som man har sagt tak men nej tak til. Dog her var det faktisk bare et lille tip som du har ret til at afvise, men måden du gør det på hjælper dig nok ikke direkte!

• Synes
jeppeknaster
  • Laddar…
Minimum to skruer.
Spiller ingen større rolle, hvilken retning de kommer fra.
Vigtigere at de bliver i kanterne på reglen, så den ikke vrider sig.

S
jeg synes det er sjovt, at studion har besluttet sig for at gøre på en bestemt måde. så skal det gøres på den måde.

• Synes
Alko
  • Laddar…
Kunne ikke lade være med at spørge. Forskel hvis man gør det stående, så har man jo ingen alternativer! Men gør man det på jorden, har man jo flere alternativer, hvorfor tage det dårligere? Men alle er vi forskellige:)

S
xyle sagde:
Kunne ikke lade være med at spørge. Forskel hvis man gør det stående, da har man jo ingen alternativer! Men hvis man gør det på jorden, har man jo flere alternativer, hvorfor tage det dårligere? Men alle er vi forskellige:)
finns ju dom som monterar med vinklar också

Kromo sagde:
God start på byggahus ikke engang oppe på 100 indlæg, og alligevel allerede uenige med en forumgud, det er hurtigt gjort! Eller uenige er det forkerte ord, du har snarere snæret af ham! Okay hvis det er som i visse tråde, folk der fortsætter med at plage om visse ting, som man har sagt tak men nej tak til. Dog her var det faktisk bare et lille tip, som du har ret til at afvise, men den måde du gør det på hjælper dig nok ikke direkte!
Ja, nu har jeg virkelig gjort mig til grin.

• Synes
Sister ray
  • Laddar…
S
Studion sagde:
Ja, nu har jeg virkelig dummet mig.
nej. du har bare stået på dig. bare handle skruer og reglar nu.
held og lykke

• Synes
Håkan Peleback og 1 anden
  • Laddar…
Studion sagde:
Ja, nu har jag verkligen gjort bort mig.
Opfriskende tråd det her. Virkelig. Gud alene eller forumgud selv er jeg ateist. TS har jo været ret tydelig fra begyndelsen. Så jeg må sige som jeg siger til beslutningstagere i almindelighed når de svæver på målet. "Svar på spørgsmålet i stedet".

• Synes
Totem
  • Laddar…
S
Gurkan_1963 sagde:
Opfriskende tråd det her. Virkelig. Gud alene eller forumgud selv er jeg ateist. TS har jo været ret tydelig fra begyndelsen. Så jeg må sige som jeg siger til beslutningstagere generelt, når de svæver på målet. "Svar på spørgsmålet i stedet".
så du ville ikke have tips om et billigere og bedre alternativ?

• Synes
Velinga2002
  • Laddar…
Ha-ha

Ja, det er faktisk virkelig irriterende, når man stiller et enkelt konkret spørgsmål, og så begynder folk at stille spørgsmålstegn og give en masse andre forslag i stedet, og ingen skiderik svarer på det spørgsmål, man har stillet.

Men det er også ret utaknemmeligt at afvise dem, der alligevel tager sig tid til at forsøge at hjælpe på deres, om end noget sære, måde. Ignorér dem i stedet, er mit forslag, og fokuser på spørgsmålet, stil det igen, hvis det er nødvendigt.

Sådan gjorde jeg i et andet forum, da jeg stillede et spørgsmål der. Der var så en forumgud der, som var usædvanligt stædig med tilsyneladende irrelevante spørgsmål og blev meget sur, da jeg slet ikke svarede ham på hans spørgsmål. Så da han til sidst blev ubehagelig mod mig, fordi jeg ikke bekymrede mig om hans spørgsmål, bad jeg ham om at komme med eventuelle råd, han havde i stedet, samt droppe sin ubehagelige attitude. Så blev det kaos. På det forum var man tilsyneladende forpligtet til først at svare på alle tænkelige spørgsmål, alle andre havde om tingene omkring ens egen problemstilling, og hvis man ikke gjorde det, var man skør. De, der derimod selv ignorerede at svare på oprindelsesspørgsmålet, var af en eller anden grund ikke skøre. Når folk kræver, at man som TS skal svare på "off-topic" spørgsmål fra folk, der ikke engang har gjort det mindste forsøg på at svare på oprindelsesspørgsmålet, da er det gået langt over gevind. Så slemt har jeg dog aldrig set det være her på byggahus, heldigvis :)

Så jo, jeg har fuld forståelse for TS’ frustration. Mit eneste råd er, svar ikke, ignorér, stil muligvis oprindelsesspørgsmålet igen. ;)

Jeg er ikke længere medlem af det der andet forum.

• Synes
quattro1 og 1 anden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.