Ja, det er jo den trøst man får tage sig...og at det er på bagsiden af huset hvor aldrig nogen direkte kommer se hvor grimt det er gjort...

Det værste er jo at hvis nogen ser det vil de spørge "Har du gjort det der selv eller?"...og jeg vil blive lige sur hver gang og mumle; "Nej, men jeg ville ønske at jeg havde gjort det selv..."

Historien fortsætter...med at jeg i går, da jeg kom hjem, havde en faktura på tætmandskasketten plus rejsetid, plus arbejdstid...1800 kr....

For et arbejde jeg specificerede klart og tydeligt i tilbudsforespørgslen fra starten, som ikke blev fagmæssigt udført overhovedet... tid til at prøve at anfægte en faktura så, suk...

Forbo sagde:
Historien fortsætter...med at jeg i går, da jeg kom hjem, havde en faktura på tætningsmanchetten plus rejsetid, plus arbejdstid...1800 kr....

For et arbejde jeg specificerede klart og tydeligt i tilbudsforespørgslen fra start, som ikke blev fagmæssigt udført overhovedet... tid til at teste at bestride en faktura da, suk...
Jeg må bare spørge. Har de skåret i manchetten eller trukket den på i sin helhed?

Det er skåret i manchetten. At få dem til at løfte skorstenen for at trække på manchetten i efterhånden nu uden at få betalt ser jeg som formålsløst. Jeg skal desuden bruge penge på en rigtig blikkenslager, der ordner det, så det bliver fagmæssigt med taghætte og planplade...

• Synes
mange1986
  • Laddar…
Fik nu bekræftet via mail, at fakturaen er krediteret. Med følgende tillæg:

Kopieret fra håndværkerfirmaets mail:
"Dampspærren er godkendt uden dette membran, Pladen er korrekt monteret og fylder funktionen.
Vil bare meddele, at jeg har talt med Schidel, og det membran ikke behøves, men kun dækspladen med tætning. Nok om dette, jeg krediterer den faktura, så dette er afsluttet."

Står enhver, der læser dette, frit for at gøre sin egen vurdering.

Historien fortsætter:
Havde den lokale blikkenslager for at kigge på taget...og han blev ekstremt oprørt og ville have mig til at ansætte en blik-konsulent, så jeg fik sort på hvidt, at det var udført forkert, så kaminfirmaet kunne stå til ansvar. Nævnte dette for firmaet, der blev oprevet og sagde "Er du så utilfreds, kan vi jo komme og tage det hele ned igen..." Jeg afsluttede der og bruger hellere ekstra penge på en seriøs blikkenslager end presser det hele yderligere...jeg tror ikke, folk laver et specielt godt arbejde under "trusler".

Så da jeg kom hjem i går, lå der en faktura på yderligere 2000 kr i gangen... for "Gulvplade"...2 fejl på den:
1. Pladen indgik i tilbuddet klart og tydeligt
2. Prisen på pladen ifølge deres egen hjemmeside er 995 kr

Senest redigeret:
Forbo sagde:
Historien fortsætter:
Havde den lokale blikkenslager til at kigge på taget...og han blev ekstremt oprørt og ville have mig til at ansætte en blikkenslagerkonsulent, så jeg fik sort på hvidt, at det var forkert udført, så kaminfirmaet skulle stå til ansvar. Nævnte dette for firmaet, som blev vrede og sagde "Er du så utilfreds, kan vi jo komme og tage det hele ned igen.." Jeg stoppede der og lægger hellere ekstra penge på en seriøs blikkenslager end presser det hele yderligere...jeg tror ikke folk gør et specielt godt arbejde under "trusler" nemlig.

Så da jeg kom hjem i går, lå der en faktura på yderligere 2000 kr i entreen.. for "Gulvplade"...2 fejl på den:
1. Pladen var tydeligt inkluderet i tilbuddet
2. Prisen på pladen ifølge deres egen hjemmeside er 995kr
Hvad er det for et d***elt firma, du har hyret ???

BigGitt sagde:
Hvad er det for en s***t virksomhed, du har hyret ???
LH Group i Mölndal. Kan jo med facit i hånd varmt af-anbefales...

Havde skorstensfejeren hjemme i morges, som godkendte installationen, men blev forfærdet over pladearbejdet på taget...begynder at blive pinligt foruden at det er stressende at få fat i en rigtig blikkenslager, der retter det.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.