Nogen der har gode tips til hvordan man nemt og pænt kapper spiro-rør og nedløbsrør. Jeg bruger en nedstryger, tegner en linje ved at vikle et papir omkring røret, og så saver jeg "rundt om", ikke lige igennem. Synes dog det er svært at få det pænt.... Har forsøgt med bajonetsaven, men det gik jo ad h**l til ;D
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.