harry73 harry73 sagde:
Findes der ikke asbestfrie erstatningsplader?
Så kan du save i dem og smide dine gamle hele ud.
Du må jo ikke smide dem ud!
 
Christer G.V. Christer G.V. sagde:
Du må jo ikke smide dem ud!
Man må jo selvfølgelig aflevere dem på genbrugsstationer, der modtager eternitplader.
 
  • Synes
harry73
  • Laddar…
Magnus E K
Afhænger af, hvad man mener med "smide". Da jeg skaffede mig af med et par vindueskarme af eternit, skulle de være indpakkede og placeres forsigtigt i beholderen.
 
Ser foran mig, hvordan TS går ud i badebukser og står og trækker i noget frem og tilbage under vandet.
 
  • Haha
  • Synes
remrag og 4 andre
  • Laddar…
harry73
Magnus E K Magnus E K sagde:
Beror på hvad man mener med "kaste". Når jeg gjorde mig af med et par vindueskarme af eternit, skulle de være indpakket i plastik og placeres forsigtigt i beholderen.
Jeg indser nu i bagklogskabens lys, at det var muligt at misforstå mit svar. Man skal selvfølgelig ikke kaste eternitplader, men de skal afleveres på det dertil anviste indsamlingssted i henhold til de anvisninger, der gælder der.
Jeg føler mig lidt dum over, at jeg ikke skrev det direkte.
Godt, at vi ikke bor i USA, for så havde jeg fået et skadeståndskrav på nogle millioner.
 
  • Synes
  • Haha
Maria T og 2 andre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.