8,157 læst ·
19 svar
8k læst
19 svar
Save i eternitplader - efterbehandling?
Side 1 af 2
Hej,
Jeg vil blive nødt til at tage ned og save et antal eternitplader på min facade (vil bruge beskyttelsesmaske med P3 filter, dragt, støvler samt vande mens jeg saver).
Hvordan skal/bør jeg efterbehandle samlingerne som bliver?
Tak på forhånd,
Jeg vil blive nødt til at tage ned og save et antal eternitplader på min facade (vil bruge beskyttelsesmaske med P3 filter, dragt, støvler samt vande mens jeg saver).
Hvordan skal/bør jeg efterbehandle samlingerne som bliver?
Tak på forhånd,
Det hjælper ikke TS at undersøge, hvor mange der dør i Sverige p g a asbestfibre.
Her er tråden, hvor I kan tage sådan noget:
https://www.byggahus.se/forum/threads/asbest-fakta-om-verkliga-risker.249301/
Her er tråden, hvor I kan tage sådan noget:
https://www.byggahus.se/forum/threads/asbest-fakta-om-verkliga-risker.249301/
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 indlæg
Jeg har på fornemmelsen, at man ridsede og knækkede eternitplader. Omtrent som med fliser. Måske støver det noget mindre end at save.
