Marge: Nu er vores gulv lagt & vi er flyttet ind & har haft tid til at prøve det. Er super tilfredse! Helt vidunderligt at gå på, det er varmt & ingen problemer med at holde rent.
Der er heller ingen mærker efter vores søn kaster sine legetøj rundt omkring sig.
Den eneste ulempe er, at vi har det hvidlaseret gulv, så alt kan ses på det. Så vi støvsuger hver dag. Til vores søns glæde :D :D Støvsugeren er hans bedste ven!
 
Sara -> Super fedt at høre, at I er tilfredse!! :D
Lagde I MaxFura overalt, eller hvad? Og føles det stadig blødt og lækkert? (det er jo "grovere" på overfladen, fordi det er børstet). Vi er lidt bange for, at gulvet vil føles "ru" at gå på, hvis man tager MaxFura overalt, så derfor har vi overvejet kun at tage det i køkkenet og gangen og så have almindelig fyrretræ i soveværelserne og stuen. Men hvis MaxFuraen føles så godt, som du siger, ville vi lige så godt kunne lægge det overalt! ;D
 
Vi har det i dagligstue, køkken & halve gangen. I soveværelserne har vi Kärhs Linneagulv. Det gulv føles som plastikgulvtæppe i sammenligning. Så hvis vi havde haft råd, havde vi lagt MaxFuru i hele huset :'(
 
Hej,

har MaxFura i køkkenet. Fungerer fint - men jeg lyttede for meget til sælgeren og købte 14mm.

Køb aldrig et plankegulv, der er tyndere end 21mm!! Det bliver sprækker, og hvis man drejer skruen det mindste skævt, kan man se indgangshullet mellem brædderne, hvis man kigger nøje. En eventuel omslibning vil også gøre, at disse indgangshuller ses endnu mere..
 
Et olieret gulv bliver vel hårdere i overfladen, da olien krystalliserer i porerne og bliver hård, og dermed mere slidstærk. Tror ikke man behøver at oliere det så ofte bagefter...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.