Har haft snedker her som satte en limtræsbjælke op som støtte for et tagskærv, der hældte i det ene hjørne af taget. Det var meningen, at der skulle være en stolpe her ifølge tegningerne, da huset blev bygget, men den placeres temmelig dårligt oppe på altanen, så det blev aldrig gjort dengang... Nu er den del fikset, og taget er okay, men jeg undrer mig over, om denne bjælke virkelig skal godkendes med en stor revne igennem?
Prisnedsættelse på arbejdet, eller skal man bede dem om at skifte alt ud og lave arbejdet om?
Tak for svaret, bliver til at skifte hele stolpen så. Jeg begynder at spekulere på, om de overhovedet har dimensioneret rigtigt eller om de bare havde uheld med træet, de valgte...