Har haft snedker her som satte en limtræsbjælke op som støtte for et tagskærv, der hældte i det ene hjørne af taget. Det var meningen, at der skulle være en stolpe her ifølge tegningerne, da huset blev bygget, men den placeres temmelig dårligt oppe på altanen, så det blev aldrig gjort dengang... Nu er den del fikset, og taget er okay, men jeg undrer mig over, om denne bjælke virkelig skal godkendes med en stor revne igennem?

Prisnedsættelse på arbejdet, eller skal man bede dem om at skifte alt ud og lave arbejdet om?

En hånd holder en vinkelmåler op ad en limtræsramme for at vise en stor revne i træet. Træbjælken står ved siden af en glasdør på en terrasse.
 

Bedste svar

Stolpen skal absolut udskiftes.
 
Tak for svaret, bliver til at skifte hele stolpen så. Jeg begynder at spekulere på, om de overhovedet har dimensioneret rigtigt eller om de bare havde uheld med træet, de valgte...
 
Synes det ser ud som en transportskåde
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.