Jeg må gøre noget ved mit hjørne på køkkenbordet, som jeg støbte selv for et par måneder siden. Hjørnet blev for lavt, og jeg forsøgte at lave en slurry med standardcement og vand. Det blev grimt, men i det mindste en jævn overflade.
Men nu da jeg skulle blødgøre kanten og tape på cementen, løsnet den. Jeg må få noget, der sidder hårdere.
Har læst endnu mere på nettet og tænker at købe Weber vedhæfter og blande med noget. Spørgsmålet er bare hvad mellem disse:
Weber Reparationsmørtel 0-0,5 mm
eller
Weber Cementmørtel A 0-2 mm
Jeg tror ikke noget vil blive siddende i længere tid, hvis det er så tyndt og desuden vil det nok ses lige så meget som hvis hjørnet er for lavt, hvis man lader det være lavt?
Jeg tror ikke noget kommer til at sidde fast særlig længe, hvis det er så tyndt, og desuden vil det vel være lige så synligt som hvis hjørnet er for lavt, hvis man lader det være lavt?
Ja, men det er at få det op til den rigtige højde, der er vigtigst her, for skærebrætter og andet står ujævnt og vipper ellers. Havde ikke bekymret mig en skid om dette hjørne ellers.