26,085 læst ·
19 svar
26k læst
19 svar
Renovere trappe!
elof: Så du har også beklædt den del, hvad det nu hedder, "under" trappnæsen?
Med samme materiale som selve "trinnet" eller noget andet?
Hvordan fik du sporing for trappnæsen? Pænt forresten!
Selv skal jeg nok sætte en messingliste som trappenæse. Skal kigge rundt lidt inden hvad der findes.....
Hvordan fik du sporing for trappnæsen? Pænt forresten!
Selv skal jeg nok sætte en messingliste som trappenæse. Skal kigge rundt lidt inden hvad der findes.....
Ja, stødtrinnene er beklædt i præcis samme, var først bange for, at det ville blive for meget eg, men det blev det absolut ikke! Måske bør jeg tilføje, at trappen og det omkringliggende gulv tidligere var beklædt med et mørkegrønt-brun-orange tæppe med efterårsløvmotivPoggan sagde:elof: Så du har også beklædt den del, hvad det nu hedder, "under" trappenæsen?
Hvordan fik du til sporingen for trappenæsen? Flot forresten!
Jeg selv skal nok sætte en messingliste som trappenæse. Skal lige tjekke rundt lidt inden hvad der findes.....
Sporingen lavede jeg med bordsaven.....havde først tænkt at fræse den ud, men opdagede, at noten på gulvet var i præcis samme tykkelse som savklingen, så et snit i bagkanten blev perfekt.
En god sav er nok blandt det vigtigste ved sådan et job. Flækker det på trinene, bliver de slet ikke flotte
Ok, ejer direkte ingen værktøjer til at lave sådan nogle opgaver. :-/
Så det må blive en messingliste tror jeg....
Sætstegen skal jeg nok male i stedet+"øvrige" trappe, dvs alt undtagen selve trappetrinnet. Håber I forstår hvad jeg mener. :
Så det må blive en messingliste tror jeg....
Sætstegen skal jeg nok male i stedet+"øvrige" trappe, dvs alt undtagen selve trappetrinnet. Håber I forstår hvad jeg mener. :
Klik her for at svare