Hej jeg er i gang med at rive en indervæg ned og er kommet så langt, at jeg næsten kun har en rem tilbage i loftet efter væggen. Jeg ved ikke, om det er muligt at fjerne den, og jeg tænkte at spørge jer, hvad I siger. Huset er fra '58, og der er uisoleret loft over med savsmuld som isolering ovenfor remmen. Når jeg udsætter remmen for fysisk vold, regner savsmulden ned, hvilket får mig til at tro, at der måske er savsmuld direkte imod uden nogen plade eller andet imellem. Hvad tror I? Ovenpå er gulv på loftet, så jeg kan ikke rydde væk og kigge efter. Hvis det ikke er muligt at fjerne den, hvordan ville I have gjort for at minimere, at den ses i loftet. Jeg vedhæfter lidt billeder.
Brød op en bræt i loftsgulvet og det er som frygtet intet mellem reglen og savsmulden.
Tænkte at bryde en mere op og fjerne savsmulden, lirke en råspånd med byggeplast på plads. Flere tips om hvordan man får det pænt modtages. Et andet spørgsmål: tror I 17mm råspånd er nok som gulv under køkkenstammer, eller skal man tage 22? hvorfor jeg spørger er fordi målene passer perfekt med 17 men det kræver lidt trick for at få 22.
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.