En betongplade er synlig blandt delvist fjernede gulvplanker. En pejs bagved. Isolering og trækonstruktioner er eksponerede.
Bjælkelagsrenovering. Oplevede under 2 lag laminatgulv, at der var en betonplade, hvor fedtstensovnen (mindre model) har stået og skal stå fremover. Bjælkelaget skal dog skiftes helt, da det er svagt. Desværre er betonen indstøbt i bjælkelaget og kun der - dvs. den når ikke ned til jorden. Har forsøgt at brække ved håndværktøj, men det vil tage år. Boring med hammer tør jeg ikke helt bruge, da bjælkelaget ikke føles stabilt nok til at klare stød. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil beholde det? Overvejer at mure med leca nedefra...kan man gøre det?! Jeg kan jo ikke nå at lægge mørtel i det sidste lag - gør det noget?! Hvor meget og på hvilken måde skal jeg forberede jorden før muring i så fald?! Tips og tanker modtages med tak.
 
Bil væk og gør nyt. Det vil være mere arbejde at forsøge at spare.
 
  • Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.