skal se om jeg kan svare på denne skøre tråd
 
ja men då så. Så kører vi spørgsmålet hernede da.

Er der nogen, der har erfaringer fra denne virksomhed? Gode ting eller? Tænker på ydre og indre døre, garageporte og også indglasningspartierne? Nogen der ved noget om det?
 
???? ??? ;D
 
blofeldt, jeg er bange for, at jeg ikke forstår, hvad du mener. En præcisering måske :)
 
hihi, undskyld mig, jeg forstod først ikke, at "skånska byggvaror" var en virksomhed, men jeg troede, at spørgsmålet gjaldt skånske byggematerialer generelt. Desværre kan jeg ikke give dig et svar, da jeg ikke har nogen erfaring med dem.

:)
 
Vi bestilte to altandøre fra dem, og de var mindst lige så gode som andre vi kiggede på. Hurtig levering, som desuden blev varslet per telefon. Intet at bemærke altså!
 
Har også handlet hos dem, hurtig levering meget tilfreds ingen problemer.
 
Jeg er også tilfreds, dog kan man have en del at påpege ved fragtfirmaet, der formåede at levere en ødelagt garageport to gange... men det hører jo ikke her til.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.