1. Sat op vindueskarme med universalplugs, men de begynder at give efter og har gjort, at karmen hænger 3-4 mm, hvilket ser sjusket ud. Har nogen et tip til, hvordan jeg fjerner skidt uden skade på gips og tapet, så jeg kan indsætte bedre plugs?
2. Hvad bruger man bedst til at sætte blomhyldernes sokler op med for plugs? Soklen er jo i sig selv mellem 20-50 mm dyb, hvor skruen skal ind.
Disse har jeg i dag. Anbefales ikke.
2. Hvad bruger man bedst til at sætte blomhyldernes sokler op med for plugs? Soklen er jo i sig selv mellem 20-50 mm dyb, hvor skruen skal ind.
Disse har jeg i dag. Anbefales ikke.
Tag et stemmejern og skær halsen af. Tryk derefter pløggen ind i væggen.
Prøv med ekspansionsskruer i metal, findes mange steder. Vælg ekspansionsskrue størrelse efter belastning. Jeg plejer at tage 12mm til tunge belastninger. Disse findes desuden i to varianter til enkelt og dobbelt plader.
Prøv med ekspansionsskruer i metal, findes mange steder. Vælg ekspansionsskrue størrelse efter belastning. Jeg plejer at tage 12mm til tunge belastninger. Disse findes desuden i to varianter til enkelt og dobbelt plader.
Har tænkt det samme og plejer at gøre sådan, men væggen er fyldt med en slags skum, der føles som flamingo, så det kan ikke presses ind og fjernes, gætter jegmagnu sagde:
Bare at banke til så flytter skummet sig nok.
Sæt den op med metallexpander, plastplug er skidt. Undgå altid ting der døbes universal* eller All*, det betyder bare at den ikke er specielt god eller dårlig nogen steder...
Sæt den op med metallexpander, plastplug er skidt. Undgå altid ting der døbes universal* eller All*, det betyder bare at den ikke er specielt god eller dårlig nogen steder...
Klik her for at svare