19,937 læst ·
18 svar
20k læst
18 svar
Radontapet
Vi har sat radontapet på næsten alle blåbetonvægge og vi er gået fra års middelværdi på 401 bq til 220 bq.
Hej Kjell! Meget gammel tråd men var lidt nysgerrig på, hvordan dit FTX-system ser ud, hvilke luftstrømme du kører osv. Tager det gerne via privat besked, hvis du vil, men din profil var låst, så jeg kunne ikke nå direkte ud til digK KjellTimell sagde:
/Anton
Er interesseret i denne specifikke del også! Update Anton?W WILANZ sagde:
Joakim
Klik her for at svare