Jeg bygger et drivhus, der har klippebund som underlag. Det er ujævnt, og på halvdelen vil jeg fylde op med grus, inden jeg støber en plade inde i drivhuset. Skal jeg pudse Leca på indersiden af muren, eller kan jeg fylde op med grus direkte mod Lecablokkene? Har pudsen nogen funktion udover at være en jævn overflade?
Jeg vil helst kunne skovle gruset i uden at pudse...
Ydersiden pudser jeg senere - men samme spørgsmål der for de dele, der vil ligge under overfladen. Jeg har et ca. 30 cm mellemrum mellem muren og den omkringliggende græsplæne. Kan jeg fylde grus der uden at pudse?