Jeg skal bygge nyt til efteråret, og facaden skal være pudset (træregelkonstruktion).
Jeg vælger mellem Finja Iso-fin og Sto Classic, begge indfarvede. Jeg har fået indikationer på, at Sto er noget billigere men samtidig noget tyndere.
Er der nogen, der har nogle erfaringer / råd ??
Hvad vælger man?
/Fredrik