Jeg skal bygge nyt til efteråret, og facaden skal være pudset (træregelkonstruktion).
Jeg vælger mellem Finja Iso-fin og Sto Classic, begge indfarvede. Jeg har fået indikationer på, at Sto er noget billigere men samtidig noget tyndere.

Er der nogen, der har nogle erfaringer / råd ??

Hvad vælger man?

/Fredrik
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.