mg765 sagde:
Når jeg tape tæt i krybekælderen, brugte jeg først den billige Etab bygfolietape (blå). Efter et par dage, når det begyndte at blive lidt fugtigt, begyndte tapen at slippe præcis overalt.

Så jeg måtte begynde forfra med den dyrere Etab fleksibel bygfolietape (grøn), hvilket var en succes. Tapen hæfter også på beton osv.

Hvis jeg husker korrekt, har jeg læst, at T-Flex plejer at blive anbefalet, hvilket også er en grøn fleksibel tape, der hæfter rigtig godt.

Ved så store volumener som du har brug for, er der nok andre steder at få fat på det.
Jeg har oplevet præcis det samme. Det er jo ret mærkeligt, at der kan være så stor forskel på tape fra samme producent. Den grønne sidder utrolig godt, og jeg har desværre gjort den samme fejl som andre og brugt den grønne tape (med beskyttelsespapir) til at "midlertidigt" sætte ting op.

Jeg har også testet en del andre taper, og indtil videre vil jeg sige, at Etabs grønne tape er på niveau med T-Flex (og andre med beskyttelsespapir). Den er desuden ret billig på f.eks. byggmax.

Tak for al info!

Vi skifter til T-flex tape og taper om alt og skifter plast, hvor det er nødvendigt. Vi har meget arbejde foran os med at udskifte al tape.

Har brugt Parocs rød-hvide til vores hus, den sidder som bjerget, så noget må jo være helt galt med jer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.