Hej,
jeg har en tilbygning fra 60'erne i form af en 14 meter lang og 4 meter bred gang, der forbinder 2 huse.
Jeg skal fjerne et bed og lægge platonmåtte på den ene side nu og er begyndt at grave. På 60 cm dybde er der stop, kan det være pladen, der ligger så lavt, eller er det en megasten ???
Jeg er ikke så velbevandret i byggeteknik, så jeg undrer mig over, om pladen skal stikke ud på ydersiden af ydervæggen, og i så fald hvor langt?
Har ikke nået/orket at grave flere steder langs væggen, da det blev mørkt og koldt, så jeg tænkte at tjekke med det eminente forum, hvad I tror
