Pga af en misforståelse da dampspærren i mine vådrum skulle perforeres røg resten af huset med i samme sving. Altså resten af mine ydervægges dampspærrer er perforerede med en sømmåtte...
Hvordan bør dette afhjælpes klogest?
- Trække alle 45x45 regler ud og på med ny plastik?
- Hæfte eller tape ny plastik fast mellem reglerne?
Hvad er fordele og ulemper og eventuelle konsekvenser?
Taknemmelig for svar og synspunkter!
Hvordan bør dette afhjælpes klogest?
- Trække alle 45x45 regler ud og på med ny plastik?
- Hæfte eller tape ny plastik fast mellem reglerne?
Hvad er fordele og ulemper og eventuelle konsekvenser?
Taknemmelig for svar og synspunkter!
Moderator
· Stockholm
· 57 846 indlæg
For mig lyder det som at den håndværker, der misforstod, burde få lov til at rive (under opsyn, så han ikke også river resten af væggen ned), men lad en anden sætte ny folie op.
Lyder jo helt usandsynligt, hvordan kan man misforstå sådan?
Lyder jo helt usandsynligt, hvordan kan man misforstå sådan?
Tja, det var min far (tankspridd...) som jeg i weekenden bad om at perforere væggene i badeværelserne. Kan ikke sige, om jeg var tydelig eller uklar i min beskrivelse af, hvorfor det kun var dampspærren i badeværelserne, der skulle perforeres...
Hvordan som helst, nu er det som det er
Vil gerne tjekke, om man kan lægge ny plastik på den perforerede, eller om der kan være risiko for kondens mellem den nye plastik og den perforerede?
Hvordan som helst, nu er det som det er
Vil gerne tjekke, om man kan lægge ny plastik på den perforerede, eller om der kan være risiko for kondens mellem den nye plastik og den perforerede?
Jeg tror og mener, for din egen skyld, at du river og gør om fra begyndelsen. Kan spare en del søvnløse nætter. Jeg ville i hvert fald have gjort det om, uanset hvor surt det er, så man slipper for at svede unødvendigt.
Er det en masse småhuller, men ellers intakt går det jo uden større problemer at tape over alle hullerne (selvom det er et pillearbejde..)
Ellers er nok det bedste at fjerne 45mm-reglarna og sætte plasten om...
Ellers er nok det bedste at fjerne 45mm-reglarna og sætte plasten om...
Klik her for at svare