Da jeg byggede vores brændeskur, lavede jeg væggene i "omvendt" beklædning....... 
Brugte 22x145. Først satte jeg paneler på ydersiden og efterlod ca. 90 mellem hver. (Havde lavet en vandret ramme af 45x45) Dernæst satte jeg lågene på indersiden. På denne måde fik jeg en suveræn ventilation og beskyttelse mod regn.
Brugte 22x145. Først satte jeg paneler på ydersiden og efterlod ca. 90 mellem hver. (Havde lavet en vandret ramme af 45x45) Dernæst satte jeg lågene på indersiden. På denne måde fik jeg en suveræn ventilation og beskyttelse mod regn.
Klik her for at svare