S stahre87 #1 Medlem · uppsala · 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:16 stahre87 Medlem uppsala 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:16 #1 Hej, er det en dårlig idé at sætte liggende panel på stående eksisterende? Tænker at der jo bliver en ventilationsspalte? #panel
Hej, er det en dårlig idé at sætte liggende panel på stående eksisterende? Tænker at der jo bliver en ventilationsspalte?
Globetrot #2 Husejer · 4 806 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:25 Globetrot Husejer 4,806 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:25 #2 Hvis den stående begynder at blive gammel, rådden? Så skift til det samme. Besværligt og dyrt at søge byggetilladelse til panelskift.
Hvis den stående begynder at blive gammel, rådden? Så skift til det samme. Besværligt og dyrt at søge byggetilladelse til panelskift.
H heimlaga #3 Medlem · Österbotten · 11 447 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:27 heimlaga Medlem Österbotten 11,447 indlæg 2 jul 2024 klokken 11:27 #3 Jeg som bygger, afskyr sådan lag på lag renovering. Det bliver sjældent godt i længden
S stahre87 #4 Medlem · uppsala · 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 12:05 stahre87 Medlem uppsala 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 12:05 #4 Globetrot sagde: Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Kronglet og dyrt at søge byggetilladelse til paneludskiftning. Helt frisk, tør ja. Byggetilladelse, hva er det?
Globetrot sagde: Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Kronglet og dyrt at søge byggetilladelse til paneludskiftning. Helt frisk, tør ja. Byggetilladelse, hva er det?
P Plupp 405730 #5 Anonymous 2 jul 2024 klokken 12:06 Plupp 405730 Anonymous 2 jul 2024 klokken 12:06 #5 Skid byggelov hvis du skal have samme udseende..
S stahre87 #6 Medlem · uppsala · 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 12:09 stahre87 Medlem uppsala 64 indlæg 2 jul 2024 klokken 12:09 #6 H heimlaga sagde: Jeg som bygger hader sådan noget lag-på-lag renovering. Det bliver sjældent godt i længden Udvikl gerne hvorfor, hvad det medfører i længden som ikke er godt?
H heimlaga sagde: Jeg som bygger hader sådan noget lag-på-lag renovering. Det bliver sjældent godt i længden Udvikl gerne hvorfor, hvad det medfører i længden som ikke er godt?