Hej, er det en dårlig idé at sætte liggende panel på stående eksisterende? Tænker at der jo bliver en ventilationsspalte?
 
  • Rød træfacade med lodret panel, hvidt vindue, lykt og malingrulle. Reflektion af hus i vinduet og anlagt terrasse i forgrunden.
Hvis den stående begynder at blive gammel, rådden? Så skift til det samme. Besværligt og dyrt at søge byggetilladelse til panelskift.
 
Jeg som bygger, afskyr sådan lag på lag renovering. Det bliver sjældent godt i længden
 
  • Synes
Joak og 3 andre
  • Laddar…
Globetrot Globetrot sagde:
Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Kronglet og dyrt at søge byggetilladelse til paneludskiftning.
Helt frisk, tør ja. Byggetilladelse, hva er det? ;)
 
P
Skid byggelov hvis du skal have samme udseende..
 
  • Synes
stahre87
  • Laddar…
H heimlaga sagde:
Jeg som bygger hader sådan noget lag-på-lag renovering. Det bliver sjældent godt i længden
Udvikl gerne hvorfor, hvad det medfører i længden som ikke er godt? :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.