Jeg skal have en beklædt plade i saunaen og overvejer gode løsninger til overfladebehandling. To muligheder overvejer jeg indtil videre:

1. Male med almindelig vægmaling, efter at have brugt primer. Har nogen tips til bedste fremgangsmåde og mærke på primer, så malingen ikke løsner sig? Det virker almindeligt med problemer med vedhæftningen.

2. Fliser/klinker efter at have brugt primer. Almindelig fliselim som klæbemiddel. Nogen der har tips og erfaringer her?

Hvis nogen ved, hvor man kan købe en plade, der er 210 cm lang, må I gerne komme med tips også.

Tak
 
Åsa Lund
Hvorfor ikke mineralfarve eller lignende, der passer til pladematerialet?
 
Åsa Lund Åsa Lund sagde:
Hvorfor ikke mineralmaling eller lignende som passer til pladematerialet?
Tak, interessant! Har du erfaring med dette? Så tænker du, at man maler direkte på uden primer?
 
Åsa Lund
Der findes farve, der er lavet til at male på den slags skiver
 
Åsa Lund Åsa Lund sagde:
Der findes maling, der er lavet til at male på den slags plader
Ok. Kan du give mig eksempler?
 
Åsa Lund
Jeg ved kun, at det findes, så google det eller spørg i farvebutikken. Almindelig latexfarve skal du undgå.
 
  • Synes
Kyllared
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.