Jeg skal have en beklædt plade i saunaen og overvejer gode løsninger til overfladebehandling. To muligheder overvejer jeg indtil videre:
1. Male med almindelig vægmaling, efter at have brugt primer. Har nogen tips til bedste fremgangsmåde og mærke på primer, så malingen ikke løsner sig? Det virker almindeligt med problemer med vedhæftningen.
2. Fliser/klinker efter at have brugt primer. Almindelig fliselim som klæbemiddel. Nogen der har tips og erfaringer her?
Hvis nogen ved, hvor man kan købe en plade, der er 210 cm lang, må I gerne komme med tips også.
Tak
1. Male med almindelig vægmaling, efter at have brugt primer. Har nogen tips til bedste fremgangsmåde og mærke på primer, så malingen ikke løsner sig? Det virker almindeligt med problemer med vedhæftningen.
2. Fliser/klinker efter at have brugt primer. Almindelig fliselim som klæbemiddel. Nogen der har tips og erfaringer her?
Hvis nogen ved, hvor man kan købe en plade, der er 210 cm lang, må I gerne komme med tips også.
Tak
Klik her for at svare