Hej,
Jeg bygger med OSB plus 13mm gips. Ser ud til at fungere godt indtil videre. Overvejer at forstærke yderligere, hvor køkkenet skal op. Er der nogen, der har erfaring med sådan noget?
Hør JRG, det var godt nok dyre OSB-plader, må jeg sige. Jeg betalte 91 plus moms for mine (Beijer). I betragtning af at der går en del til, bliver det jo lidt tricky at spare.