Hej,

Jeg bygger med OSB plus 13mm gips. Ser ud til at fungere godt indtil videre. Overvejer at forstærke yderligere, hvor køkkenet skal op. Er der nogen, der har erfaring med sådan noget?

Hør JRG, det var godt nok dyre OSB-plader, må jeg sige. Jeg betalte 91 plus moms for mine (Beijer). I betragtning af at der går en del til, bliver det jo lidt tricky at spare.
 
Jeg reagerede også på prisen.
Vi har OSB, meget fordi den var billigere end plyfa.
På den har vi 6mm gips (fordi vi besluttede os sent for OSB'en, så det var hvad vinduesfordybninger m.m. kunne klare).

Og vores køkken er skruet i det.
Har siddet i to år i hvert fald...
 
Kig ikke på stykprisen - indsamle priser på alt du har brug for på én gang, fx en hel palle med 50 plader.
Med volumenkøb kan den dyreste leverandør pludselig blive den billigste....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.