Hej! Datteren har en skunk til sit værelse, som jeg tænkte at gøre lidt mini-reparationer til. Laminatgulv og dække råspånpladerne på billedet med almindelig OSB. Jeg har to overvejelser:

1. Slå OSB direkte på. Færdigt.

2. 45-regler, lidt isolering, dampspærre/plast, OSB til sidst. Eller gips. Og supplere med en ventil for lidt bedre luftgennemstrømning.

Alternativ 1 føles lidt lettere… :)

Hvad siger fagfolkene?
 
  • Gammelt træloft med synlige bjælker og pletter, belyst af en lang lysarmatur.
  • Gammel råspont i loft med afskallet maling og ujævne overflader, fotat i reduceret lys.
Ingen der har et råd at give? :)
 
Ikke helt let at skabe sig en opfattelse fra dine billeder.
Skal rummet opvarmes? Eller hvad skal det bruges til?
Hvordan kommer man til rummet? Dør? Luge?
 
nimhed nimhed sagde:
Ikke helt let at danne sig et indtryk fra dine billeder.
Skal rummet opvarmes? Eller hvad skal det bruges til?
Hvordan kommer man ind i rummet? Dør? Luge?
Ah, jeg forstår.

Der er en almindelig dør ind der, og tanken er opbevaring af ting. Måske kan man sætte et lille element ind og holde det frostfrit, men der er intet behov for 20 grader midt om vinteren.

Brugte nogle timer på at fikse gulvet lidt, datteren syntes, det var lidt uhyggelige gulvbrædder før.
 
  • Nyrenoveret opbevaringsrum med trægulv og trævægge. Rummet har en skrånende loft med synlige træstammer.
Det bliver jo mere komplekst, hvis du skal indsætte et lille element. Kondens og andet, du skal tage hensyn til.

Hold det koldt stillet og sæt dine usb op. Keep it simple
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.