M Mangelito #1 Medlem · 498 indlæg 29 jul 2004 klokken 08:43 Mangelito Medlem 498 indlæg 29 jul 2004 klokken 08:43 #1 Er det i orden i disse tider at opbevare gips og reglar under pressenning udenfor?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 395 indlæg 29 jul 2004 klokken 17:18 MathiasS Medlem Stockholm 37,395 indlæg 29 jul 2004 klokken 17:18 #2 det går bra med både gips og reglar. Læg bunken på nordsiden af huset, træet vil ikke ligge i solen. Sørg for, at det ligger tørt men luftigt (en tætsluttende presenning er ikke godt). Vigtigst af alt - sørg for, at oplaget er stabilt og RAKT!
det går bra med både gips og reglar. Læg bunken på nordsiden af huset, træet vil ikke ligge i solen. Sørg for, at det ligger tørt men luftigt (en tætsluttende presenning er ikke godt). Vigtigst af alt - sørg for, at oplaget er stabilt og RAKT!
T Tommy_S #3 Medlem · 468 indlæg 1 aug 2004 klokken 06:33 Tommy_S Medlem 468 indlæg 1 aug 2004 klokken 06:33 #3 Ja, MathiasS har ret. Dæk med en tæt presenning, men ikke helt ned mod jorden. Det skal kunne ventilere.
Ja, MathiasS har ret. Dæk med en tæt presenning, men ikke helt ned mod jorden. Det skal kunne ventilere.