Er det i orden i disse tider at opbevare gips og reglar under pressenning udenfor?
 
det går bra med både gips og reglar. Læg bunken på nordsiden af huset, træet vil ikke ligge i solen. Sørg for, at det ligger tørt men luftigt (en tætsluttende presenning er ikke godt).

Vigtigst af alt - sørg for, at oplaget er stabilt og RAKT!
 
Ja, MathiasS har ret. Dæk med en tæt presenning, men ikke helt ned mod jorden. Det skal kunne ventilere.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.