Hej,

Jeg er helt ny inden for emnet og har brug for en indikation af, hvad det kan koste at bygge 41 m ydervæg, som skal være "standard" isoleret og med træpanel på ydersiden.
Er der nogen, der tør give et gæt?

For 145 regel + 45 ca 300 for materialet per/m2 og skal man have nogen til at bygge det måske det dobbelte

Tak så meget for det hurtige svar.
Men 300kr m2 for kun materiale lyder dyrt i mine ører, men så er jeg en nybegynder af stor rang :-/

Fik lige et tilbud med mtrlprisen for en m2 ydervæg. Ender på præcis 314 sek inkl. moms. Muligt at prisen kan presses 10 % hvis du køber tingene på byggmax men så må man også forvente ringere kvalitet alternativt mere tid til at udvælge "gobitarna" fra bunker.

Har modtaget et tilbud på vægelementer fra Gotlands Takstolsfabrik på 570 kr inkl. moms og fragt

Ok, jeg må vel tro på jeres priser da :)
Sirbo och Solebo, hvad indgår i de priser I har angivet?

fra indersiden
gips
45*45 regel
rockwool 45
plastfolie
45*145 ramme, syld, rem
rockwool 145
vindpap
trælægte
22*120 råpl III kløveflade beklædningspanel

Tak for de hurtige svar.

sirbo sagde:
Fik lige et tilbud med mtrlprisen for en m2 ydervæg. Landar på præcis 314 sek inkl moms. Muligt at prisen kan presses 10 % hvis du køber tingene på byggmax men så må man også regne med dårligere kvalitet alternativt mere tid for at plukke "godbidderne" ud af bunkerne.
Jo men 10% for at spejain gode stykker føles lidt som "spild af tid" så hellere ville jeg købe det uden at lede. EN eller anden skæv pind spiller mindre rolle. Det går altid at rette så bredde stykker.....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.