Hej,

Bor i en andelsbolig og siden indflytning har der været et hul/sprækker i vejen. Se billede nedenfor.

1. Synes I, at det er andelsboligforeningen der burde stå for dette, eller er det mit eget ansvar?

2. Hvis jeg skal stå for det. Hvordan ville I reparere det?

Tak for svar!
Daniel
 
  • Væg med afskallet maling og revner langs gulvet, viser skader på en indvendig væg i en boligforening. Trægulv ses ved siden af vægskaden.
Det er selvfølgelig dig, der skal stå for det, og jeg ville have spartlet med gipsspartel efter at have fjernet skruer og det, der er løst. Skaden er opstået, når nogen har fjernet gulvlisten.
 
Ja sæt en færdigmalet liste der, så kan skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for principielt alt.
 
T topmount sagde:
Ja sæt en stykke færdigmalet liste, så skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for princip alting.
Stemmer ikke, det man er ansvarlig for, er i princippet kun overfladerne og selvfølgelig ikke at forårsage skade.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.