D Daniel_157 #1 Medlem · 13 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:05 Daniel_157 Medlem 13 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:05 #1 Hej, Bor i en andelsbolig og siden indflytning har der været et hul/sprækker i vejen. Se billede nedenfor. 1. Synes I, at det er andelsboligforeningen der burde stå for dette, eller er det mit eget ansvar? 2. Hvis jeg skal stå for det. Hvordan ville I reparere det? Tak for svar! Daniel
Hej, Bor i en andelsbolig og siden indflytning har der været et hul/sprækker i vejen. Se billede nedenfor. 1. Synes I, at det er andelsboligforeningen der burde stå for dette, eller er det mit eget ansvar? 2. Hvis jeg skal stå for det. Hvordan ville I reparere det? Tak for svar! Daniel
T term #2 Bedrevidende · Tullinge · 604 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:09 term Bedrevidende Tullinge 604 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:09 #2 Det er selvfølgelig dig, der skal stå for det, og jeg ville have spartlet med gipsspartel efter at have fjernet skruer og det, der er løst. Skaden er opstået, når nogen har fjernet gulvlisten.
Det er selvfølgelig dig, der skal stå for det, og jeg ville have spartlet med gipsspartel efter at have fjernet skruer og det, der er løst. Skaden er opstået, når nogen har fjernet gulvlisten.
T topmount #3 Husejer · 2 444 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:18 topmount Husejer 2,444 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:18 #3 Ja sæt en færdigmalet liste der, så kan skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for principielt alt.
Ja sæt en færdigmalet liste der, så kan skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for principielt alt.
Darling McFluff #4 Havefixer · Vischan · 1 421 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:22 Darling McFluff Havefixer Vischan 1,421 indlæg 3 jun 2019 klokken 19:22 #4 T topmount sagde: Ja sæt en stykke færdigmalet liste, så skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for princip alting. Stemmer ikke, det man er ansvarlig for, er i princippet kun overfladerne og selvfølgelig ikke at forårsage skade.
T topmount sagde: Ja sæt en stykke færdigmalet liste, så skaden næsten ikke ses. Inde i din lejlighed er du ansvarlig for princip alting. Stemmer ikke, det man er ansvarlig for, er i princippet kun overfladerne og selvfølgelig ikke at forårsage skade.