Mit afløb lækkede fra badeværelset på overetagen ned til fyrrummet. Gulvet bestod af ret tyk klinker, en betonsål på ca. 10 cm, under det en tagpap, der går et stykke op ad væggen. På udsatte steder flere lag, derunder et ret groft ujævnt trægulv. Afløbet ligger jævns med en af væggene, der var støbt oven på isolering. Under trægulvet er der ca. 10 cm isolering, almindelig isoleringsmåtte, en tynd pap, som hviler på lidt tyndere lægter, der er underetagens loft. Huset er bygget i 1959. Jeg vil fylde op gulvet, hvor afløbet har været, og føre afløbet gennem badeværelsets gulv og underetagens loft, og føre det synligt i fyrrummet. Jeg vil lægge et nyt vandbåret varmegulv. Nu til mit spørgsmål. Hvordan skal jeg opbygge gulvet, hvad lægger jeg nærmest det grove noget ujævne eksisterende trægulv, lægger jeg varmegulvet så højt som muligt eller længere ned, hvad har jeg brug for af tætning, før jeg støber f.eks. Har ikke gjort noget lignende, så al info er god. Hvad angår varmegulvet, er det bedst at lægge det i færdige plader eller løst i armeringsnet. Gulvet i badeværelset er knap 4 m2. Taknemmelig for tips.
/Bosse