titanium #1 Medlem · 689 indlæg 5 mar 2005 klokken 20:58 titanium Medlem 689 indlæg 5 mar 2005 klokken 20:58 #1 Jeg skal lave en ny væg og undrer mig over, om jeg kan fastgøre gulvreglen direkte på gulvgipsen, eller om jeg skal skære gipsen væk lige under reglen for at komme ned på spångulvet? Med andre ord, er gulvgipsen et tilstrækkeligt stabilt underlag?
Jeg skal lave en ny væg og undrer mig over, om jeg kan fastgøre gulvreglen direkte på gulvgipsen, eller om jeg skal skære gipsen væk lige under reglen for at komme ned på spångulvet? Med andre ord, er gulvgipsen et tilstrækkeligt stabilt underlag?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 395 indlæg 5 mar 2005 klokken 22:10 MathiasS Medlem Stockholm 37,395 indlæg 5 mar 2005 klokken 22:10 #2 Hvis det er en ikke-bærende væg, du bygger, ser jeg ingen problemer med at stille den på gulvgipset.