Workingclasshero Workingclasshero sagde:
Skaff en tykkere stålplade i stedet.
Jeg har bygget ca. 10 svejseborde, og alle i mindst 20mm plade.
20mm plade er ret tungt. 1 m2 vejer 160 kg.

W Wolfie X sagde:
20mm plade er ret tungt. 1 m2 vejer 160 kg.
Ja, tungt er godt i dette tilfælde.

• Synes
Wolfie X
  • Laddar…
Rickard.
Være lidt interessant og vide den totale omkostning for dine svejseborde, for 20mm plade er vel ikke direkte billigt?

Jeg havde heldet at falde over en 8mm, som bruges til formålet, og det fungerer godt, rart at kunne skrue skruestikken direkte i pladen.

• Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Rickard. Rickard.ag sagde:
Det ville være lidt interessant at kende den totale omkostning for dine svejseborde, for 20mm plade er vel ikke direkte billig?

Jeg havde heldet med at falde over en 8mm, som bruges til dette formål, og det fungerer godt, dejligt at kunne skrue skruestikken direkte i pladen.
Hentede i pladefjøset på arbejdet :-) Men det var til arbejdet.
Min egen hjemme hentede jeg i en container for en vetelängd, jeg løftede den op med bagklapliften på lastbilen og fik den hjem på den måde.

Montano vil have omkring 5000 for 20x1000x2000mm varmvalsede plader...
Men de er nok ret dyre...

Dan_Johansson Dan_Johansson sagde:
Montano vil have omkring 5000 for 20x1000x2000mm varmvalsad plade...
Jeg anbefaler skroten.

• Synes
Dan_Johansson
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson sagde:
Montano vil have omkring 5000 for 20x1000x2000mm varmvalsede plader...
For at sælge direkte til forbruger har de gode priser. Gælder hvis man afhenter på stedet, dog. Fragt af tunge og/eller lange ting er dyrt.

• Synes
Dan_Johansson
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth sagde:
For at sælge direkte til forbruger har de gode priser. Gælder hvis man henter på stedet, dog. Fragt af tunge og/eller lange ting er dyrt.
Nja, jeg vil sige, at jeg oftest har betalt mindre end deres "kjøbe meget" - pris når jeg har købt (og betalt kontant:thinking::cool: ) mindre kvantiteter hos min lokale stålfirma... Så det kan betale sig at kigge rundt... Men skal man have større mængder og bor i Bohus, er der jo ingen grund til at gå et andet sted....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.