Lidt tricky med målene synes jeg.
Det, der er rigtig vigtigt, er, at alle trinene er lige høje. Ellers snubler man på trappen. Som du har stablet nu, er det øverste og nederste halvt så høje. Farligt. Ligeledes farligt med små/korte sten forrest, de kan "rulle", når man skubber fra, når man går.
Husk at fugen er ca. 1 cm.
Det ville være godt, hvis du kunne gætte antallet af sten.
Et alternativ kunne måske være at mure trappen sten, der ligger ned, og så beklæde trinene med klinker. Burde fungere og blive rengøringsvenligt.
Skitserer lidt i morgen...