Vores entrétrappe var tidligere belagt med klinker, men efter flere vintre og en uheldig saltning revnede det. Nu har jeg denne kedelige overflade tilbage, som generer mig dagligt.
Jeg vil gerne pusse overfladen, så den bliver pæn igen. Vil ikke sætte klinker eller sten. Vil ikke have nogen epoxybelægning. Har overvejet at slibe, men er tvivlende på, om det er lettere eller bliver godt. Er der nogen, der ved, hvad man skal bruge for cement, og hvordan man skal gå til værks for at pusse alle overfladerne på trappen, så det bliver jævnt og pænt?
Jeg vil gerne pusse overfladen, så den bliver pæn igen. Vil ikke sætte klinker eller sten. Vil ikke have nogen epoxybelægning. Har overvejet at slibe, men er tvivlende på, om det er lettere eller bliver godt. Er der nogen, der ved, hvad man skal bruge for cement, og hvordan man skal gå til værks for at pusse alle overfladerne på trappen, så det bliver jævnt og pænt?
https://www.se.weber/betong-cement-vagglagning/ytskydd/weber-rep-995-ytslamma
Påføres med rulle eller spartel. Brug det som sidste lag ved altanrenoveringer.
Påføres med rulle eller spartel. Brug det som sidste lag ved altanrenoveringer.
Som total novice på området forstår jeg ikke forskellen på alle disse forskellige produkter. Hvordan adskiller rep 995 sig fra rep 980 som demonstreres i filmen ovenfor? Er det som et yderligere lag for at beskytte overfladen bedre?D Drburr sagde:
Klik her for at svare