Hej,
Har denne gulmarkerede væg i køkkenet i fritidshuset, på den anden side af væggen er den åbne pejs, som kommer til at blive erstattet af en brændeovn. Det er altså skorstenen.
Der har den gamle kogeplade og emhætte siddet, og der kommer de nye også til at være.
Mit spørgsmål er, hvordan jeg får væggen pæn. Jeg tænkte på at have fliser.
Kan jeg skrue brandsikker gips på væggen og derefter sætte fliser på det? Jeg har fået at vide, at jeg ikke må lave regler for væggen, fordi det er en skorsten.
Taknemmelig for forslag.
Har denne gulmarkerede væg i køkkenet i fritidshuset, på den anden side af væggen er den åbne pejs, som kommer til at blive erstattet af en brændeovn. Det er altså skorstenen.
Der har den gamle kogeplade og emhætte siddet, og der kommer de nye også til at være.
Kan jeg skrue brandsikker gips på væggen og derefter sætte fliser på det? Jeg har fået at vide, at jeg ikke må lave regler for væggen, fordi det er en skorsten.
Taknemmelig for forslag.
Hvorfor ikke pudse den op, inden der flises..M maleks sagde:Hej,
Har denne gulmarkerede væg i køkkenet i sommerhuset, på den anden side af væggen er den åbne pejs, som kommer til at blive erstattet af en brændeovn. Det er altså skorstenen.
Der har den gamle ovn og køkkenventilatoren siddet, og der kommer de nye også til at være.
Kan jeg skrue brandsikker gips på væggen og så flise på det? Jeg har hørt, at jeg ikke må lave regler på væggen, fordi det er en skorsten.
Taknemmelig for forslag.
Klik her for at svare