12,091 læst ·
32 svar
12k læst
32 svar
minerit eller pudse? hjælp!
- Status
- Not open for further replies.
Jawen skrev.
"Sedan är det helt "onormal" användning at stå og sprøjte varmtvand direkte på væggen, hvem gør sådan generelt?"
Så gør jeg i hvert fald...kan ikke lide at bruse koldt.....
Jawen skrev.
Skiden sætter sig lige i fugerne!!, og hvis fugerne findes for at kompensere pladens forskel, så kan du vel fortælle mig hvad i væggen der skulle optage bevægelserne uden at fliserne ville revne.
Måske derfor man fliser på et dødt materiale som gips, minerit mm der ikke bevæger sig??
Jawen skrev..
Hvor dumt som helst!!, hvor stor mængde pr. kvm......
Ja, så kan man vel lægge en klump på den ene kant af hver kvm da eller?
Virker ikke praktisk for en fliselægger at have en my-måler med sig...Hvis man tænker lidt, forstår man nok at det skal fordeles over hele overfladen.
Så kan jeg godt være enig i, at det er gået lidt hysteri i ikke at bruge kartongips...gør man det rigtigt med dagens tætningslag så ville gips fungere....
Dejligt at jon_h er tilbage...ikke set ham i et stykke tid!!
"Sedan är det helt "onormal" användning at stå og sprøjte varmtvand direkte på væggen, hvem gør sådan generelt?"
Så gør jeg i hvert fald...kan ikke lide at bruse koldt.....
Jawen skrev.
Skiden sætter sig lige i fugerne!!, og hvis fugerne findes for at kompensere pladens forskel, så kan du vel fortælle mig hvad i væggen der skulle optage bevægelserne uden at fliserne ville revne.
Måske derfor man fliser på et dødt materiale som gips, minerit mm der ikke bevæger sig??
Jawen skrev..
Hvor dumt som helst!!, hvor stor mængde pr. kvm......
Ja, så kan man vel lægge en klump på den ene kant af hver kvm da eller?
Virker ikke praktisk for en fliselægger at have en my-måler med sig...Hvis man tænker lidt, forstår man nok at det skal fordeles over hele overfladen.
Så kan jeg godt være enig i, at det er gået lidt hysteri i ikke at bruge kartongips...gør man det rigtigt med dagens tætningslag så ville gips fungere....
Dejligt at jon_h er tilbage...ikke set ham i et stykke tid!!
Administrator
· Skåne
· 8 684 indlæg
Jeg synes ikke, at denne diskussion fører nogen steder hen, og jeg lukker tråden.